pondělí 8. srpna 2016

Recenze: produkty od „ Krásná Každý Den “

    Ahoj 🙂
    Dnes vám poprvé přináším recenzi produktů, které mi zaslal nějaký eshop na testování. Konkrétně produkty na tuto premiéru poslala slečna Míša provozující shop „Krásná Každý Den“,. Tímto jí ještě jednou moc děkuji za důvěru. Pro případné rýpaly: ano, tato recenze je sponzorovaná, ale nikoli podplacená nebo tak něco. Jde čistě jen o můj názor na poskytnuté produkty, a s čistým svědomím mohu napsat, že jsem k recenzi přistupovala maximálně objektivně. Berte však, prosím, na vědomí, že každému vyhovuje něco jiného, každý máme jinou pleť, a to co sedne mně, nemusí sednout vám a naopak 😉.


     Tak na tento produkt jsem se fakt těšila! Jde vlastně o krystal, který funguje jako tuhý deodorant. Nejvíce mě zajímalo, jestli je opravdu tak super, jak všichni říkají, a jestli a jak to opravdu funguje. A ano, funguje 🙂. V porovnání například s mým oblíbeným Garnier Neo, krystal vyhrává na plné čáře. Krystal (správně bych měla psát „krystalický přírodní minerál“, ale znáte to 😄 ) stačí navlhčit a aplikovat. Samotný krystal téměř vůbec neubývá a výdrž je tedy opravdu dobrá. Velmi mi vyhovuje, že nijak nevoní, takže klidně můžu aplikovat parfém a nemusím se bát, že se to bude třískat 🙂.



     Jedná se o hydratační krém pro normální až mastnou pleť. První co mě na tomto krému zaujalo, bylo balení. Krém se totiž aplikuje pomocí pumpičky, což je super! Nemusíte do krému sahat, ale jen si ho vystříknout v požadovaném množství. Krém je tekutější, dobře a rychle se vsakuje, a opravdu hydratuje. Další velké plus tohoto krému je, že je z 90% organického původu, takže na sebe nepatláte nějaké chemické škodlivé látky. Tento krém nejen hezky hydratuje a připraví pleť na makeup, ale i moc krásně voní 😉.






      Abych nemluvila jen o produktech (i když jsou stěžejní 😄). Důležitý, asi nejen pro mě, je i přístup zřizovatele eshopu. Slečna Míša je velmi milá, ochotná a velmi dobře se mi s ní komunikovalo. Kdybyste měli nějaký dotaz ohledně věcí na eshopu, tak se jí rozhodně nebojte napsat. Zásilka mi přišla strašně krásně zabalená, což je další velké plus 🙂.Kdybych měla celou tuhle recenzi shrnout, tak jsem velmi příjemně překvapena.Rozhodně vám návštěvu eshopu „Krásná Každý Den“ mohu doporučit, určitě nebudete litovat 😉.






1 komentář:

  1. Nejlepší na tom fakt je, že je to přírodní.
    Je to fakt krasne zabaleny��
    a ta krystalická věc vypadá zajímavě :)

    OdpovědětVymazat

Design by DebiElova|Blogger Template by debielova.blogspot.cz